Jaki przebieg wytrzymują wtryskiwacze lpg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fajny52
    Ambiente
    • 2008
    • 202

    #76
    Mi wtryski (czarne) LR wytrzymały 70 tys. km. Wymiana na niebieskie koszt w ASO 1200 zł z montażem.

    Komentarz

    • matthews
      Ambiente
      • 2015
      • 123

      #77
      Wiatam szanowne grono użytkowników LPG, czy może mi ktoś podac jakim softem będę w stanie podpiąć się do intalacji LOVATO SMART w octavii 2?

      Komentarz

      • pitermonia
        Classic
        • 2012
        • 15

        #78
        Zamieszczone przez Tatra
        Zamieszczone przez pitermonia
        Mam pytanie, czy ktoś próbował zdiagnozować, który wtrysk pada i tylko te sztuki wymienić
        W ASO wskażą Ci konkretnie, który padł/pada


        Zamieszczone przez pitermonia
        Na allegro można jeszcze kupić czarne MEDY za cenę około 190 zł/szt.
        Za te pieniądze (nawet taniej) możesz kupić "niebieskie".

        IMHO: lepiej wymienić komplet i mieć spokojną głowę.

        Powodzenia
        No i o 800 zeta jestem lżejszy medy czarne wymienione na niebieskie, autko wreszcie zaczęło żyć pełnią życia nie trzęsie, nie szarpie, obroty równiutkie. Cóż i tak na czarnych przelatałem prawie 90 tyś. Oby tylko te niebieskie tyle pożyły :lol:

        Komentarz

        • kapi
          L&K
          • 2009
          • 1174
          • Fabia combi

          #79
          Zamieszczone przez pitermonia
          Oby tylko te niebieskie tyle pożyły
          będziesz Pan zadowolony :szeroki_usmiech jak po wymianie były jeszcze jakieś korekty robione.
          OII sprzedana


          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

          Komentarz

          • pitermonia
            Classic
            • 2012
            • 15

            #80
            Zamieszczone przez kapi
            Zamieszczone przez pitermonia
            Oby tylko te niebieskie tyle pożyły
            będziesz Pan zadowolony :szeroki_usmiech jak po wymianie były jeszcze jakieś korekty robione.
            Jeszcze nie ale po ok. 1000 km przejechanych prosili o stawienie się w celu darmowej regulacji.

            Komentarz

            • mwojc
              Rider
              • 2014
              • 320
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #81
              Odnośnie LANDI pierwsze czarne wtryski padły mi po jakiś 35 Tyś drugie przy 69 Tyś i zostały wymienione na niebieskie i teraz jest 32 Tyś i jak na razie jest ok
              Moja OII Tour

              Komentarz

              • micumi
                Drive
                • 2013
                • 44
                • Octavia I (1U2)
                • AZH 2.0 MPI 115 KM

                #82
                Zamieszczone przez matthews
                Wiatam szanowne grono użytkowników LPG, czy może mi ktoś podac jakim softem będę w stanie podpiąć się do intalacji LOVATO SMART w octavii 2?
                poczytaj ten temat, masz tam link do pobrania programu itd.
                2.0 AZH + LPG

                Komentarz

                • danielosy
                  Rider
                  • 2010
                  • 269
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #83
                  Czarne wtryski

                  Witam czytam wasze posty to samnie uwierze co napisze, kupilem octawke nowke z salonu z org instalacja landi z czarnymi wtryskami mam aktualnie przejechane 125 tys km i bylem raz na regulacji poza aso - ayto gaslo przewaznie z porach chlodniejszych. Gazownik zlapal sie za glowe jak zobaczyl mape i (nie znam sie na tym ale podpatrzylem) mial na komputerze cala strone z jakimis cyframi.Gazownik wykasowal wszystko na zero wsiedlismy do auta lapek na kolana i w droge na miasto ustawil wszystko i od tej pory smiga ze chce sie jezdzic.Tazke ja nic nie mialem problemow z wtryskami mam czarne landi a dodam ze z filtrami sam sie bawie z wymiana wiec u gazownika bylem raz nie liczac autoa na gwarancji. szok co czytam koledzy co u was sie dzieje
                  moja czarna perla
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275

                  Komentarz

                  • tomekjmopl
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1187
                    • Opel
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #84
                    danielosy, ja mam na instalacji LR przejechane 114000 km i też zero awarii - auto praktycznie non stop jeździ na gazie (instalacja montowana na początku 2007 roku w ASO bo auto było na gwarancji)

                    Komentarz

                    • danielosy
                      Rider
                      • 2010
                      • 269
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #85
                      Cieszy mnie to ze nasze tyle wytrzymuja napisalem to dlatego bo przewaga jest osob ktorzy pisze ze wtryski wytrzymuja od 5 tys do 52 tys km takze zeby nie bylo my dwaj jestesmy dowodami ze idzie Taka ciekawostak w aso gdzie kupilem autko juz gazem nowe to gazownik powiedzial mi ze od nich aso moze podzielic sie informacja ze rekordzista przejechal 160tys km Tazke dobry wynik, ciekawe czy to szczescie czy dbanie o autko. Dodam ze ja w swoim uzywam filtrow lotnych firmy czaji 2 filtrowych, a filtry sam wymieniam i autko chodzi idealnie jak narazie
                      moja czarna perla
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275

                      Komentarz

                      • kloszyk
                        Classic
                        • 2010
                        • 29

                        #86
                        U mnie padły wtryski LANDI przy 60 tys. niestety już po gwarancji kilka miesięcy - komputer auta zaczął wariować. Podobno z tego okresu jak montowali czyli koło 2011 były jakieś felery i nie wytrzymywały. Po wymianie (obowiązkowo nowa mapa wgrana) dodatkowo lepiej auto chodzi na wolnych obrotach bo przed wymianą miało takie delikatne odczuwalne zrywania i widać było leciutkie falowanie na obrotach - ale to łyknąłem, że tak jest. Teraz mam już przekręcone 120 tys. i bez problemu jest. Ale właśnie minęło 60 tys. więc czekam co się będzie działo, czy są lepsze i dłużej wytrzymają.
                        Od 24 maja 2011 szczęśliwy posiadacz Octavia II Tour 1.6 LPG

                        Komentarz

                        • danielosy
                          Rider
                          • 2010
                          • 269
                          • Octavia I (1U2)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                          #87
                          kolego a powiedz mi prosze masz niebieskie wtryski prawda?robiles w aso?Jaki koszt?bo ja juz powoli pytam i sie w cenach orjetuje a na forum czytam i jakos nie chce mi sie w to wierzyc dlatego ciebie pytam czy to prawda skoro testujesz nowe wtryski, nowa mapa itp... wiec czytalem ze jak zrobisz nowe wtryski to wraz z mapa wgrywaja nowy soft mianowicie jak juz przelazy ci sie na gaz auto to pomimo bierze dawke paliwa 3 do 1 zauwaryles taki spadek benzyny?a po drugie bylo wpsomniane ze LR zabezpieczylo wtryski zeby tak szybko nie padaly w ten sposob ze jak jedziesz na gazie a przekroczysz 4tys obrotow to na benzyne znowu sie przelacza ale nie wskazuje na to wskazik wiesz ten kwadraciok w kabinie. Zauwazyles takie objawy moze??
                          moja czarna perla
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275

                          Komentarz

                          • mwojc
                            Rider
                            • 2014
                            • 320
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            #88
                            danielosy,
                            Niby tak robią jak piszesz ale jest to tak , jak to mi tłumaczyli, że jak silnik pracuje na jałowym biegu następuje dotrysk paliwa co jakiś tam czas, następnie jak się porusza w przedziale do 4 tyś to sam gaz , jak przekrocze 4 tys to dotrysk paliwa.
                            W rzeszlym Roku zrobilem trasę do Chorwacja ,tempomat był ustawiony tak na 150 i na całą trasę , czyli ponad 4 tyś nie zauważyłem jakiegoś większego zużycia , około jednej kreski więc nie wiem czy 4 litry czy więcej, ale napewno jest ,że co ileś cyklu gazu następnie cykl benzyny .
                            Moja OII Tour

                            Komentarz

                            • leonn
                              RS
                              • 2011
                              • 2727
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              #89
                              tomekjmopl, danielosy, ale Wy mówicie OI z BFQ i starym landi, a problem dotyczy tych instalacji montowanych od 2010-2011r w OII. To tak jak by porównywać trwałość/bezawaryjność silnika 1.8T z 1.8TSI :wink: Nie opłaca się już producentom produkować niezniszczalnych rzeczy.

                              Komentarz

                              • kloszyk
                                Classic
                                • 2010
                                • 29

                                #90
                                danielosy,
                                żeby odpowiedzieć przeszperałem papiery i tak za 4 wtryskiwacze gazu GI 25-65 TEFLON (tak stało na fakturze) dałem 1076 zł plus 132 zł robocizna (wymiana i programowanie sterownika gazu). Robiłem w ASO. Cena z października 2013 roku.

                                Dodatkowo dostałem opis do nowej mapy, której skan załączam. Osobiście nie widzę jakiegoś większego zużycia paliwa.
                                Załączone pliki
                                Od 24 maja 2011 szczęśliwy posiadacz Octavia II Tour 1.6 LPG

                                Komentarz

                                • danielosy
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 269
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                  #91
                                  leonn
                                  Ale np mi sie rozchodzi o to ze mam fabryczne wtryski czarne od nowosci i jak padna to zostana czarne zastapione niebieskimi, wgrane nowe mapy i w tym przypadku zacznie sie to co pisalem wczesniej bedzie nowa mapa itp i podczas jazdy powyzej 4 tys obrotow bedzie podawana mieszanka paliwa. A pytanko do kolegi jak jechales do tej Chorwacji na tempomacie 150 to jak dodawalo ci strzaly paliwa to kontrolki w kabinie jakos sygnalizowaly to?syg dzwiekowym czy cos?bo jesli dobrze rozumie to powyzej 4 to nie przelacza sie calkowicie na benzyne tylko dawkuje pb do lp tak?
                                  moja czarna perla
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275

                                  Komentarz

                                  • leonn
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 2727
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    #92
                                    danielosy, to jest Twoje auto i to Ty decydujesz co w nim jest zamontowane. Ja gwarancje LR straciłem w 2013r odmawiając na przeglądzie w ASO wgrania nowej mapy z dotryskiem

                                    Masz pod nosem :wink: dobry warsztat LPG który wymieni Ci wtryski na takie które mają gwarancje na 100tys

                                    Wymiane samych tylko wtrysków LR za kwotę 1200zł uważam za wyrzucanie pieniędzy w błoto, wolał bym już zmienić całą instalacje na Staga lub inną :wink:

                                    Komentarz

                                    • yunior81
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1657
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                      #93
                                      Madrego warto posluchac :kciukgora

                                      Komentarz

                                      • aronus
                                        Rider
                                        • 2008
                                        • 643
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        #94
                                        U mnie gdy temperatura na zewnątrz spadała poniżej 3 stopnie i po dłuższym postoju np po nocy, przy przejściu z benzyny na LPG występowało szarpnięcie. Obszedłem ten problem w ten sposób, że po zimnej nocy dłużej jadę na benzynie i dopiero przy około 60 stoniach przełączam recznie na LPG. Moim zdaniem taki zabieg przedłuża żywotnośc wtryskiwaczy bo moje BRC mają już 170 tys. km i dalej jeżdżą Na innym forum czytałem, że wtryski najbardziej dostają w d.... przy przejściu na LPG przy zbyt niskiej temperaturze.

                                        Komentarz

                                        • mwojc
                                          Rider
                                          • 2014
                                          • 320
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                          #95
                                          Zamieszczone przez danielosy
                                          .... A pytanko do kolegi jak jechales do tej Chorwacji na tempomacie 150 to jak dodawalo ci strzaly paliwa to kontrolki w kabinie jakos sygnalizowaly to?syg dzwiekowym czy cos?bo jesli dobrze rozumie to powyzej 4 to nie przelacza sie calkowicie na benzyne tylko dawkuje pb do lp tak?
                                          tak nie ma żadnej informacji ,że rozłącza gaz i daję pb wszystko się świeci jak byś jechał na lpg tylko wskaźnik od beny powoli opada
                                          i to wszystko
                                          Moja OII Tour

                                          Komentarz

                                          • czay
                                            Drive
                                            • 2011
                                            • 42
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                            #96
                                            Tak w ramach głównego tematu. W octavii na medach mam nalatane 50 tys. km (instalacja ma 5 lat), a w golfie - też na medach - 110 tys. km (instalacja ma prawie 8 lat). Na razie wszystko w porządku

                                            Komentarz

                                            • pepedealer
                                              Drive
                                              • 2009
                                              • 63
                                              • Subaru

                                              #97
                                              My tu gadu gadu o wtryskiwaczach i ich trwałości a ja wczoraj zabieram się do wymiany żarówki a tam owe wtryskiwacze radośnie sobie leżą na chłodnicy. Złamał się wspornik, do którego jest listwa wtryskowa przykręcona. Proces łamania trwał od jakiegoś czasu ponieważ w miejscu pęknięcia były ślady korozji.

                                              Komentarz

                                              • mwojc
                                                Rider
                                                • 2014
                                                • 320
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                #98
                                                Zamieszczone przez pepedealer
                                                Złamał się wspornik, do którego jest listwa wtryskowa przykręcona.
                                                Ja miałem dokładnie tydzień temu takie coś






                                                ale już poprawiłem inżynierie LR :twisted:
                                                Moja OII Tour

                                                Komentarz

                                                • qbus102
                                                  Drive
                                                  • 2013
                                                  • 51

                                                  #99
                                                  Podepnę się do tematu
                                                  Szkodnik kupiony w 2012 z instalacją zamontowaną w ASO. Najechane 108kkm na LPG i żadnych problemów (odpukać). Wspornik trzymający listwę również pękł (w styczniu tego roku.... ). Wtryski jak na zdjęciu (nie znam się więc nawet nie wiem jakie

                                                  Co do dotrysku - mam ustawione jak na fotce (nic nie grzebane od ostatniej wizyty w ASO).
                                                  Jeśli dobrze rozumiem, to dotrysku nie ma wcale, za to po przekroczeniu 4500 obr/min zawsze się na Pb przełącza. Z drugiej strony jakiegoś większego zużycia Pb przy jeździe autostradą nie zauważyłem (co prawda głównie jeżdżę "podmiejsko" i na highway'a się wypuszczam tylko w wakacje).

                                                  Generalnie, ostatnio jak tankowałem Pb do pełna to na jakichś 6kkm (jazdy podmiejskiej) wziął mi około 0,7 Litra Pb na 100km.

                                                  Gaziarz też mi mówił, że jak już padną wtryski, to żebym się zastanowił nad wymianą instalacji na STAGA...
                                                  Załączone pliki
                                                  Jest: Czeszka-warta-grzeszka
                                                  ************************
                                                  Jest: Fiat Grande Punto 5d 2009 1.4 8v LPG
                                                  Była: Astra F Kombi 1997 1.6 8v
                                                  Była: Agila 2001 1.2 16v
                                                  Była: Astra F 3d 1992 1.4 8v LPG

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    A jakie sa czasy wtrysku jak na 1-2 biegu wcisniemy do deski przy niskich obrotach ?? Bo tu tak jakby dodatkowo dla czasow powyzej 13ms mialo tez przelaczyc domyslnie na benzyne.

                                                    Zamieszczone przez qbus102
                                                    Generalnie, ostatnio jak tankowałem Pb do pełna to na jakichś 6kkm (jazdy podmiejskiej) wziął mi około 0,7 Litra Pb na 100km.
                                                    Zaskakujaco malo jak na zime, ale oznacza to tez tyle, ze nie przekrecasz silnika za czesto ponad te 4500obr/min
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...